loading...
وبسایت تفریحی فانز
Oliver بازدید : 64 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته

یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟

پ ن پ می خوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند

.

.

.

ﺍﯾﺴﺘﮏ ﺧﺮﯾﺪﻡ ، ﺩﺭ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ ﺭﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ، ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﺵ ﮐﻨﻢ ؟!!

ﻣﯿﮕﻢ ﭘَــــ ﻥَ ﭘَــــ !! ﺭﻭﺵ ﺭﺍﺳﺖ ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻦ ! ﺍﻭﭘﻦ ﻭﯾﺖ ﺭﻭ ﺑﺰﻥ ! ﺑﺎ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍﮐﺴﭙﻠﻮﺭ ﺑﺎﺯﺵ ﮐﻦ !!

ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻧﮕﺎﻡ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﮐﺎﺵ ﻭﯼ ﭘﯽ ﺍﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ! ﭼﻮﻥ ﺍﮔﻪ ﺍﻟﮑﻞ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻓﯿﻠﺘﺮﻩ !

.

.

.

بابام میبینه که دارم فیسبوک چک میکنم میگه:همش توفیسبوکی!بادوستات می فیسبوکی؟؟! منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ من مارک زوکر برگم، اوضاع کاربران فیسبوک رو چک میکنم یه وقت کم و کسری نداشته باشن!!!! بابام گفت دِ نـَـ دِ تواگه مارک زوکر برگ بودی پول شارژ ADSL رو از من نمیگرفتی! گفتم:مگه شماهم دِ نـَـ دِ میدونی؟؟گفت: پـَـ نـَـ پـَـ فقط تو میدونی!

.

.

.

تو توالت بودم و تو حال خودم.. یک هو یکی محکم زد به در . گفتم بله ..

دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !!! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این صدای منشی توالته ..لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل.

.

.

.

رفتم کت فروشی میگم یه کت میخوام، میگه واسه خودتون میخواین؟!

گفتم پ ن پ واسه کمدم میخوام که یه وقت احساس خالی بودن نکنه!

.

.

.

دوستم تعریف میکرد :

به داداشم میگم: میری آشپخونه، بی زحمت واسه منم یه لیوان آب بیار

میگه: تشنته؟

میگم: پ ن پ، من آ« گلبرگ مغرورم که میمیرم زِ بی آبی/ ولی با منّت و خواری، پیِ شبنم نمیگردم....

.

.

.

عاقا دیروز تو پارک داشتم کتاب میخوندم که ییهو یه نفر اومد و پرسید شما داری کتاب میخونی؟ منم گفتم بله دارم کتاب میخونم . . . . طرف ییهویی محکم زد تو گوشم!! گفتم واسه چی میزنی؟ میگه: چرا از فرصته "پ ن پ"ای که بهت دادم استفاده نکردی؟؟؟

توروخدا مسولین رسیدگی کنن، تحریما کمتر بشه لطفا . .

.

.

.

امروز به معلمم گفتم جلسه ی بعد میپرسی؟؟؟؟؟؟

گفت :پـــ نــ پـــ میشینیم خاله بازی میکنیم..

.

.

.

ب دوستم میگم دیروز داشت راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد گورخره رو گرفت...با حالت تعجب برگشته میگه:خوب بقیه گور خرا فرار کردن؟ میگم:پ ن پ گوشی هاشونو درآوردن فیلم گرفتن بلوتوث کنن برا بقیه حیوونا!

.

.

.

فتیم کوه هوا هم خیلی سرده به دوستام میگم چوب جمع کنین میگه میخوای آتیش روشن کنی؟

پ نه پ قایقی خواهم ساخت پشت دریاها شهری هست

.

.

.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از چه مرورگری بیشتر استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 633
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 5,340
  • بازدید کلی : 189,074