loading...
وبسایت تفریحی فانز
Oliver بازدید : 89 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به افتخار بهترین عطر زندگیم که بوی تو رو میده

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

تو خورشید باش

من زمین

عاشقانه بر من بتاب

تو که باشی چه غم از زمستان

- -- ----- ♡ ----- -- -

عشق یعنی هیچ وقت از نگاه کردنش سیر نشی

حتی اگه اون نبیندت

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

زمان دستِ توست …

زمین دستِ توست …

دنیا متلاشی میشود

وقتی دست روی دست میگذاری!

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

"عاشق کلمه و ترکیب های تازه ام

مثل کلمه ی تو

که با من ترکیب تازه ای میشود"

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

لبخند که میزنی

پیش پا افتاده ترین اتفاقی که رخ می دهد

اختلال در تشخیص ماه های قمری است !!

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

تو هم بگو دوستت دارم...

همیشه آن کسی نباش که میگوید:

منم دوستت دارم.

- -- ----- ♡ ----- -- -

خودم را به تخت بستم تو را ترک کنم

به خواب ِ تو عادت کردم !

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

دلم یک شب آرام می خواهد!!

با اهنگی رمانتیک؛

چند تا شمع؛

ویک عالمه...تو....

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

نمـی دانـَم…

آلزایـمر بودی یا عـشق؟!

از روزی کـه مُبتلایَت شُدم

خـودم رااز یـاد بردم…

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

تو که بلدی خب ..!!

یه نیو فولدر تو قلبت بساز

منو بریز توش ..!!

ببینم چیکار میکنی ☺

- -- ----- ♡ ----- -- -

 

داشتم به صدات گوش میکردم حواسم به حرفات نبود . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از چه مرورگری بیشتر استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 633
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 773
  • بازدید سال : 5,412
  • بازدید کلی : 189,146